.


14 september 2011

SO PERSONAL






Det måste ligga helt i tiden att vara personlig och visa sina hobbyn och intressen vid hemma hos reportage. Det bor ju faktiskt
riktiga människor i dessa hem som vi ser i tidningar. Hemmen som jag hyser varmt för är hem som har karaktär och vågar visa sin personlighet. Lite osylade och ruffa. Som hemmet jag fotade i Finland. Där bor Sylvi och hennes matte. Vilka härliga människor! Saknar dem
redan. Ibland tar livet en oväntad vändning. Det är nånting som jag kommer att berätta till er snart, kram så länge :)


 translation; I really love when magazines dares to show homes where you can see peoples hobbies and personality who lives there.
 As this home that I shooted in Finland. There lives Sylvia and her "mom". I love their wall with lots of pictures. And her tattoo:)

13 kommentarer:

  1. Vad hemtrevligt, personligt och passionerad inredning är i det här hemmet. Superfint!

    SvaraRadera
  2. Vilket härligt hem. Jag håller verkligen med, mer personlig inredning åt folket :)
    Ha en fin onsdagskväll!
    Kram Johanna

    SvaraRadera
  3. I like it, because its not overstyled!

    ♥ Franka

    SvaraRadera
  4. Coolt och personligt = bra combo! //Åsa

    SvaraRadera
  5. Finfint hem - och fotona är detsamma. :-)

    SvaraRadera
  6. Är det ditt hem jag känner igen pallen, så läcker listen är i betong, eller vad är det för material...

    Kram Helena.

    SvaraRadera
  7. Oh, my vilket härligt inlägg du bjuder på idag! gillar vovven, hihi!

    kram CC

    SvaraRadera
  8. love the shelves... love everything in fact!!!! :)

    SvaraRadera
  9. Jag håller helt med, ett hem ska spegla personen som bor där! Låter som ett spännande uppdrag :-)

    Ha en fin Torsdag!
    Kram Elina

    SvaraRadera
  10. Åh, så underbar hund!! Och tatoo var gjort av en proffs, det syns...

    Tyckte om dina stövlar! Fina!

    kram/Olg@

    SvaraRadera
  11. Jag har fått dille på bulldoggar och bostonterrier (jag har ingen hund alls själv) och älskar tatueringen och fotot på bulldoggen som ingår i tavelväggen :-)

    SvaraRadera