.


12 september 2011

MONDAYS SNAPSHOTS






Jag vet inte om det beror på hösten eller vad det kan va men inredningen är väldans svart och vit
 just nu hos oss! Spaljen som jag visade hos Emma har blivit svart den med. Jag gillade den vit också men mot
 en vit vägg kändes det som att den försvann. Det är flera som har undrat vem som har sytt Åsas bröllopsklänning
och det är den här goa bloggerskan Maria. Bröllopet kan ni kika på här. 

Monday´s snapshots are from our house and here taken by me.  Enjoy! Annaleena xx

14 kommentarer:

  1. Det är härligt med svart och vitt tillsammans, det har kommit in här hemma också. Ha en härlig måndag!
    Kram Johanna

    SvaraRadera
  2. Snyggt som tusan med en svart spalje...Annica

    SvaraRadera
  3. I love your daily pics!! have a nice week too!

    SvaraRadera
  4. Underbara bilder!!! Helt fantastiskt!! Speciellt den där första bilden <3 Va riktigt tvungen att pinne den on Pinterest ;)

    SvaraRadera
  5. likar sååå godt stolane dine!

    :)

    -klem

    SvaraRadera
  6. fantastiska bilder, jag är också inne i en svart period, så snyggt, ha en fin kväll! annie

    SvaraRadera
  7. Underbara bilder! Och jag gillar spaljén svart!
    Kram

    SvaraRadera
  8. Alltid snyggt med svart och vitt. Hos oss är det de färgerna som dominerar, tillsammans med grått. Ibland tar vi in lite färg, men jag tröttnar och ut åker färgen...: För tillfället kan man faktiskt ana lite smutsigt blått med dragning åt petrol här och var. Får se hur länge det varar. Underbara bilder hos dig - som vanligt!
    Kramar

    SvaraRadera
  9. Vackert, vackert så långt ögat kan nå.

    SvaraRadera
  10. Hej, Underbara bilder!!! Keep up the good work!!!

    SvaraRadera
  11. Fantastiskt fina bilder!! FIN blev den som svart :) Tack för inspirationen!

    SvaraRadera
  12. Vilket fint foto på familjen det skymtar på bild nr 2. Ser underbart ut!
    Jag har mailat dig :)
    Kram tanten

    SvaraRadera
  13. Underbara bilder. Alltid. Njuter så av all inspiration du ger. Mitt varmaste TACK. Kram.

    SvaraRadera
  14. herlige bilder
    flott atmosfære

    fin weekend til deg
    beste hilsner fra
    Åpent hus

    SvaraRadera