.


13 februari 2011

WHAT´S IN YOUR BAG!







Idag har jag tömt min väska på bordet och radat upp allt som brukar oftast finnas där.
Handkräm, glasögon, min blå marimekko plånbok och den oranga sminkväskan. Min senaste
läppstift från make up store, almanacka och nappar till barnen i fall det krisar;)  Förutom alla
små skrynkliga kvitton och tomma tuggummi/läkerol paket så har jag alltid med mig min kära
 Iphone! Vad har du i väskan? Kolla in hos Dosfamily och deras "Whats in your bag tour"
Och ta en söndagspromenad i fabriken också! Enjoy your sunday! Kram Annaleena


fabrikens söndagsbild


This is what a usually have in my bag!  Check out Dosfamily and their
What´s in your bag tour! What´s in your bag? Annaleena xoxo ;)



16 kommentarer:

  1. Yesterday I bought a new handbag!

    :-)
    Come and have a look!

    Lovely sunday for you!
    *Tasiaa

    SvaraRadera
  2. In my handbag is my iPhone , some money and a Spanish grammar :-) I usually have not many things there. I try to have it clutter free :-) Happy weekend!

    SvaraRadera
  3. Bonjour, ce jour lá est très beau!! beacoup de soleil ici au Brèsil! j'adoré ton post!

    SvaraRadera
  4. Tjusigt! Hahaha, mitt kaos i handväskan skulle inte vara lika stiligt att föreviga...

    SvaraRadera
  5. bandaids,pens, wallet, sketchbook, blackberry, I touch, keys, planner, business cards, vitamins, altoids, chapstick, fine tip sharpies.

    kathleen xx

    SvaraRadera
  6. Å spännande spännande, att få se vad du har i din väska! Blev en snygg bild också!
    Ha en fin kväll!/Marie

    SvaraRadera
  7. I just had to do this too. You'll find my post at: http://sammahar.blogspot.com/2011/02/mita-kassissani-kannan-whats-in-my-bag.html

    SvaraRadera
  8. Jag gillar den blåa Marimekko börsen! :)

    SvaraRadera
  9. Ja tänk vad man kan ha mycket i sin väska.

    Blev stannad av en Polis en gång som med glädje såg på när jag tömde ut hela väskan. Han sa att han alltid hade velat se vad en tjej hade i väskan!!Ha ha!!

    Kram Vännen , vore kul att ses nån dag. Du, spännande med reportage-Brömmsen

    SvaraRadera
  10. För mitt väskinnehåll behövs det måånga bilder! ;)

    SvaraRadera
  11. This is fun... let me make a picture of my (for once) clean bag.

    SvaraRadera
  12. Härlig väsktömning- man blir inspirerad av DosFamily duon!

    Trevlig fortsatt söndagskväll..

    Klara

    SvaraRadera
  13. Oh... min skulle inte göra sig för några bloggbilder just nu...he..
    Väldigt fint i din!!

    Kram:)

    SvaraRadera
  14. Vad roligt att du tittade in till min lilla blogg!
    Jag har följt din blogg ett tag och hittar mycket inspiration här på din fina blogg. Ja, nu längtar vi så, efter att få flytta in i vårt nya hem :)

    Kram Josefine

    SvaraRadera
  15. ser jo veldig pent ut, men mener du på alvor at det er slik du det ser ut om du snur din veske på hovudet?? Hvor er brød/bulleresterna, tampongene og papirbitene fra tyggegummipakken?? :)
    fin tirsdag til deg

    hilsen Åpent hus

    SvaraRadera