.


8 februari 2011

HAND MADE BY SOMEONE!










Idag är fabrikens tema made by me och jag råkar befinna mig mitt i Stockholms 
designvecka, så kan inte visa mina "handmade" saker hemifrån. Men plockade fram 
en bild som min kreativa vän Åsa i Mellerud har på sin vägg, en helt tokfin lampa
 som är hand made by nån annan! Vilket genuint hantverk och gedigen lampa! I love!
Och till dagens ära fick jag ett mail i morse att jag har vunnit ett handgjort silver
halsband hos fina Nested yellow! Så kul! Jag som aldrig vinner nånting! : ))


This lovely birdlamp is handmade by someone, what a piece of art!! Picture 
is taken from my Swedish friends house. And guess what, i won a lovely
neclace from yellow nested what a suprise, I usually never win anything! 
Annaleena xx





12 kommentarer:

  1. Superfin lampa!
    Hoppas du har det bra i Stockholm.
    Jag hade gärna varit där men får i år nöja mig med att jag var på Formex.

    Ha det så bra!

    SvaraRadera
  2. I feel you there! I never win either! congrats and what a find that lamp is. It reminds me of the hex signs on pennsylvania barns.

    SvaraRadera
  3. Great ! I love your blog.

    Kiss from Spain !

    SvaraRadera
  4. Ljuvlig lampa! Grattis till vinsten!

    Hoppas du får en fin "designvistelse"!

    SvaraRadera
  5. Vilken fin lampa!!!Kul med vinst...grattis!

    tina

    SvaraRadera
  6. Like the birdlamp ...
    and congratulation!

    Salut!
    *Tasiaa

    SvaraRadera
  7. Tokfin lampa som måste ge otroliga reflektioner när den är tänd....

    SvaraRadera
  8. super sweet and come over you might win again ;) I have a valentines give away running from one of my sponsers and another really exciting one next week! Come over and play ;)

    desiree

    SvaraRadera
  9. Den lampan var snygg! Så kul att titta runt ett tag på din blogg, hinner inte med så mycket bloggläsande för tillfället och då missar man massor med inspirerande och fint som det finns här, men tur att allt finns kvar :-). Din stick-affisch är superhärlig!

    SvaraRadera
  10. du har virkelig det mest fantastisek hjemmet! kan jeg skrive om deg på bloggen min? fin dag:-)

    SvaraRadera
  11. Det klart du får, tusen tack..:)))

    SvaraRadera
  12. What a great lamp, whoever made it is very talented.
    I'm very pleased to have discovered your blog, its packed full of inspiration.

    SvaraRadera