.


1 mars 2010

Rosor och chocklad muffins!

Kalaset är över, 
men dessa rosor glädjer mig säkert en vecka till!
Vilken underbar färg:)

Till sommaren vill jag plantera några rosor till,
i våran trädgård.
Där jag kan gå knipsa och klippa! 
jag läängtaar...


Finns det någonting som är vackrare än blommor...




Näe... det gör det inte!




 

Kalas mat! 
Titta så fint det blev med färdig muffinsblandning,
som jag hade köpt i mataffären.
Det var bus enkelt och gick blixtfort!
Två påsar färdigt muffinsblandning, på med rosa glasyr med jorgubbssmak
Mmmm....
och vilken fröjd för ögat!


Och här är självaste muffins bagaren!
Me myself & i!
*fniss*

Önskar dig en underbar vecka!!
Kraaaam!

6 kommentarer:

  1. Jag längtar till sommaren med!! Har hur mycket som helst att göra i trädgården...undrar om tiden räcker till:)

    Fina muffins som du har bakat!!

    Och Frun är vacker som alltid;)

    SvaraRadera
  2. Oi miten ihania pirteitä värejä! Ihanaa maaliskuun alkua:)

    SvaraRadera
  3. Å vilka muffins - vill ha!
    Snyggt självporträtt också!
    Kram/Marie

    SvaraRadera
  4. så vakre bilder av blomstene!!
    og fint bilde av deg:) kjøkkenet ser veldig flott ut!
    goood uke til deg
    klem

    SvaraRadera
  5. ÅÅååå så kul att få ett ansikte på dig =) A blev kalas å så fiiiin du ä.... När får man komma på fika??? =)

    Kram josse

    SvaraRadera
  6. Hiiii, vi skrev typ samtidigt =) näääää, inte rättvist Grrrrrr =)=)

    SvaraRadera