.


31 mars 2010

Love, love, love!!


Jag  älskar bokstäver!

Tycker att det är så fiint med gulliga bokstäver,
eller väggtexter.
Den här A bokstaven (som annaleena :) köpte jag hos
goa Josse som
Det är en jätte skön inrednigs-kläd-nät butik,
där man hittar allt möjligt kul.




Jag hängde upp bokstaven i matsals väggen igår, 
tänkte först hänga lite annat runtomkring också,
men jag är "less is more" typen. Så den fick bli så här.

Här är det sjuk stuga fortfarande idag.
Hostiga och snuriga barn...

Jag önskar mig i min påskägg
friska barn :)

Allt gott!
kraam!

3 kommentarer:

  1. vackert det där A:et! Härligt rostigt!

    SvaraRadera
  2. Det är såå snyggt med bokstäver.Har blivit en samlar på dem.Går också in på In My House och kikar på hennes webshop.Kram & trevlig påsk!

    SvaraRadera
  3. Du har en nydelig blogg!
    Takk for titten og riktig god påske!

    :) fra gunn

    SvaraRadera